Anasayfa » e-Diski » Telefon Hizmetleri

Telefon Hizmetleri



YILIN HER GÜNÜ, GÜNÜN HER SAATİ HİZMET...                   

DİSKİ olarak halkımıza yeni bir hizmeti daha sunuyoruz.

Artık evinizden, işyerinizden su borcunuzu, endeks bildirimlerinizi, fatura itirazlarınızı, sayaç değişikliği ve arızaları, tarife bilgilerini ve abonelik ile ilgili her türlü bilgiye ulaşabilirisiniz.

Hizmete sunduğumuz sesli yanıtlama ve bilgi sistemi ile günün her saatinde arayıp borcunuzu öğrenebilirsiniz. Borç Sorgulama dışında diğer tüm bilgilere hafta içi mesai saatleri içersinde ulaşabilirsiniz.

Bu sistemle, DİSKİ hizmetlerine Türkiye’nin her yerinden ulaşabileceğiniz telefon numarası

  

444 4 185

 

DİSKİ Telefon Hizmetleri İşlem Basamakları

Su borcunuzu öğrenmek için  .....................................................   3

Endeks bildirimi için  ..................................................................  4 

İlk su aboneliği için  .................................................................... 5

*       Meskenler ile ilgili bilgi almak için .................... 1 

*        İşyerleri ile ilgili bilgi almak için …………….. . 2 

*    İnşaatlar ile ilgili bilgi almak için ……………... 3

Fatura itirazları için   ................................................................... 6

Sayaç değişikliği ve arıza için ... .................................................. 7

Abone değişikliği işlemleri için  .…..……………….…….…...... 8

*   İsim değişikliği ile ilgili bilgi almak için    …….... 1

*   Abone tür değişikliği ile ilgili bilgi almak için ..… 2

*  Geçici Fesih işlemleri için ............……………...3

Tarife bilgileri için ……………………………………………… *

Tekrar dinlemek için …………………………………………… #

Operatöre bağlanmak için ……………………………………... 0

 

 

 


 

(412) 252 29 90 - bilgi@diski.gov.tr
© 2017 Diski - Diyarbakır Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü